faq

1. Czym jest ALSR Volleyball Bweach Cup?

ALSR Volleyball Beach Cup - to seria turniejów siatkówki plażowej, rozgrywana zgodnie z obecnie obowiązującymi oficjalnymi przepisami gry w siatkówkę plażową zatwierdzonymi przez Polski Związek Piłki Siatkowej o ile Regulamin ALSR Volleyball Beach Cup 2018 nie stanowi inaczej.  Jest to jednocześnie kontynuacja letnia projektu Amatorskiej Ligi Siatkówki Rodziców, mająca na celu zintegrowaniu społeczności skupionych wokół szkół, budowaniu ducha sportowej rywalizacji i zasad fair play. To świetna okazja na wspólne spędzanie czasu rodziców grających w siatkówkę, a także ich rodzin w piknikowej atmosferze i bezpiecznym miejscu dla wszystkich uczestników.

2. Kto może wziąć udział w ALSR Volleyball Beach Cup?

W turniejach ALSR Volleyball Beach Cup 2018 mogą brać udział drużyny złożone z:

  1. rodzica bądź prawnego opiekuna ucznia gdańskiej szkoły podstawowej – obligatoryjnie
  2. ucznia gdańskiej szkoły podstawowej, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia – maksymalnie jedna osoba
  3. osoby dorosłej powyżej 18 roku życia, nie spełniającej powyższych warunków – maksymalnie jedna osoba

Co ważne, nie jest wymagane by drużyny były trzyosobowe ani też by posiadały jakiekolwiek osoby z zewnątrz czy też osoby nieletniej o której mowa powyżej. Niezbędną osobą w drużynie jest rodzic ucznia z gdańskiej szkoły podstawowej.

3. Czy jest podział na drużyny kobiece i męskie?

W rozgrywanych turniejach nie ma podziału na drużyny kobiece i męskie. Zgłaszana drużyna może być wyłącznie kobieca, w pełni męska lub mieszana.

4. W jaki sposób można zgłosić drużynę?

Drużyna jest zgłaszana przez kapitana drużyny za pomocą formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie http://tss.org.pl/plazowka/. O przyznaniu miejsca do udziału w rozgrywkach decyduje kolejność zgłoszeń. Jako zgłoszenie traktuje się przesłanie do Organizatorów wersji elektronicznej formularza zgodnie z postanowieniami poprzednich punktów oraz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez organizatora. Oryginał dostarczyć najpóźniej w dniu rozgrywania turnieju.

!!! WAŻNE !!! Na każdy z turniejów rozgrywanych w ramach ALSR Volleyball Beach Cup 2018, obowiązuje nowe zgłoszenie. Tym samym w każdym turnieju jest możliwość dokonania zmian osobowych w drużynach a nawet zupełnego ich wymieszania. Grę na plaży traktujemy jako wspólną zabawę i nie obowiązują zasady z rozgrywek halowych.

5. Kto jest organizatorem ALSR Volleyball Beach Cup 2018?

Organizatorem ALSR Volleyball Beach Cup 2018 jest Trójmiejskie Stowarzyszenie Sportowe wpisane do rejestru KRS pod nr: 0000346427

6. Czy są jakieś opłaty za uczestnictwo w ALSR Volleyball Beach Cup 2018?

Udział w rozgrywkach ALSR Volleyball Beach Cup 2018 jest odpłatny. Opłatę w wysokości 60 zł od drużyny należy uiścić przelewem bankowym najpóźniej do dwóch dni przed datą rozpoczęcia zmagań w turnieju.

Przypominamy, że o przyznaniu miejsca do udziału w rozgrywkach decyduje kolejność zgłoszeń. Jako zgłoszenie traktuje się przesłanie do Organizatorów wersji elektronicznej formularza oraz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez organizatora. Przed otrzymaniem potwierdzenia prosimy NIE DOKONYWAĆ przelewów!

Przelew należy wysłać na poniższe dane:

Trójmiejskie Stowarzyszenie Sportowe
ul. Miechucińska 10
80-289 Gdańsk
Nr rachunku bankowego:
ING Bank 27 1050 1764 1000 0090 8025 1631

W tytule przelewu koniecznie trzeba wpisać nazwę drużyny zgodną z formularzem zgłoszeniowym, za którą jest dokonywana wpłata.

7. W jakich dniach i godzinach będą odbywały się mecze?

Terminarz spotkań w sezonie 2018 zakłada 8 pojedynczych turniejów. Dokładny kalendarz spotkań jest dostępny TUTAJ. Kolejność gier zostanie udostępniona po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.

8. Gdzie będą rozgrywane turnieje?

Spotkania będą rozegrane na boiskach do siatkówki plażowej Gdańskiego Zespołu Schronisk i Sportu Szkolnego, przy ul. Grunwaldzkiej 244.

9. Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Prześlij je do nas. 

Jeżeli są jakieś pytania których nie rozwiewa Regulamin ani nie znalazłeś ich w FAQ, skontaktuj się z nami. Wszelkie pytania najlepiej zadać drogą mailową na adres: liga@rodzicenasali.pl